filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
First, the assembly is not that easy. Too many large parts to deal with when only one is needed. It's hard to maneuver, I can't change the pads, bulky to use in that it doesn't allow you to move it easily, didn't clean my grout which was the intention in buying it per...
Read more
1.3
Product
#1080608
Reply to reviews
I plugged in to charge, green light lit up and then it went dark after a bit. It didn't work at all. I replaced the battery with one they sent me. Followed all of their instructions and result was no discernible difference between operations using the original and new...
Read more
Anonymous
ChefGeorge

Never heard back from them after their comment that their warranty doesn't include shipping. Won't buy from them again and caution others to be careful with this company. Swe...

2.1
I didn't like
  • New unit didnt work and they wanted me to pay
#1079580
Reply to reviews
I spoke to them Monday the 9th of July for over an hour they said they placed my order now on Thursday the 13th of July they are telling me my order never got placed and iv called them all 4 days and just get well wait another day..i am buying it threw QVC they were...
Read more
I didn't like
  • Customer un-service
#1073982
Reply to reviews

Shark - I called after business hours

Shark
#1118821
4.5
Details
I wanted to register my steam mop & resolve shipping issues with my shark vacuum but i'll call back during normal business hours
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

The handle on my Shark vac-steamer split in half.

Shark
#1111347
I called Shark. The model is discontinued. I could not locate model number. Was told eithout it I'm out of luck. Ive hhd issues eith Bissells and was treated much better. I will never purchase anothet shark product.
Comment
Show

Shark - Can't get simple replacement parts

Shark
#1099483
The belt broke and you have to buy the whole bottom unit for $100. Rip off
Comment
Show

Shark - Questionable I bought a refurbished steamer through Groupon

Shark
#1075221
1.9
Details
My steam vac does not produce any steam I bought it through Groupon with a 14-day guarantee on return and also warranty through shark I'm getting no cooperation and no Steam and I'm a little frustrated
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
I have a shark vacuum cleaner, I have been very happy with it until now as the Flexi hose at the head has split after two years so a new one is required . Trying to get brand developers to respond is a joke. I was told some one from service would get back to me. I...
Read more
2.7
I didn't like
  • Support and back up
  • Response
  • Lack of support and customer services
#1072655
Reply to reviews
I bought this iron at Bed, Bath and Beyond for $70.00. The iron is not suppose to leak and all it does is leak!! I love the iron and the steam that it puts out, but I cannot stand it leaking on my clothes!! It leaks worse than the cheap iron I had before! I'm really...
Read more
2.4
Product
I liked
  • Steam
I didn't like
  • Leaking of iron
#1060866
Reply to reviews
I bought a Shark Steam Cleaner a couple years ago. I used it maybe 5 Times. called customer service to trouble shoot. I was told that shark would send a $130.00 steamer if I paid $60.00 I received the machine $75.00 dollars later to find out I could buy it at Target...
Read more
2.0
#1051941
Reply to reviews
Well first of all it took forever to actually get ahold of a person. So i guess their system went down, & wasnt taking payments for a couple months. So when they got it working again, they charged my account multiple times, which cause my accoint to over draft & i got...
Read more
1.0
#1045925
Reply to reviews
I was greeted by Carly 2 and after explaing i didnt have the serial no. woth me today, on my Shark Press and refresh iron, she wouldnt listen to my problem. I dont need a repkacement part on the stemer, i need the hanging pad that you attach to a door to press your...
Read more
2.3
#1043455
Reply to reviews
i purchase a vaccum approx 6 months ago stop working told me to send back they will replace after i sent it back i was waiting 2 days like they told me and it has been 3 weeks no vaccum and they all give you diffetent excuses when you call and they said unfortunately...
Read more
1.0
#1030689
Reply to reviews
I bought my Shark after watching a TV Infomercial directly from the company 6 1/2 yrs ago. Recently the hose split where it is joined to the end and cannot be used. I called customer service and was told I had a 5yr warranty. My manual says 10yrs. Put on hold then told...
Read more
Anonymous
Anonymous

Take them to Court !

2.9
#1027209
Reply to reviews